Idag insåg jag verkligen när jag lämnade en av mina finaste vänner å hennes lilla familj efter en heldag på stan å i boloungern.....Imorgon är våran sista dag i Gävle, och på lördag, vår sista dag i Sverige på lång tid....Det känns både konstigt, spännande och sorgligt. 
 
Har iaf iaf haft en underbar och go dag idag! Började med lägenhetsbesikning kl 11, tyvärr hade städfirman vi hyrde in fuskat en del på flyttstädet, men det ordnade jag till lite snabbt under tiden som hon från hyresbolaget var där och sen ska vi ringa å klaga imon., så får vi se om vi får rabatt lr hur d går. Det var egentligen inte mycket men tråkigt ändå att man ska få städa efter att dem varit där och städat.
 
Sedan mötte jag upp Michaela och hennes Casper för lunch å sen lite shopping. Hittade en hel del fint, å jag unnar sällan mig kläder å sånt så blev lite grann:) Dock känner jag att det kan bli en hel del till när vi kommit till Houston;)
Sedan gick jag å hämtade Viggo å vi gick ner till boloungern, köpte glass å mötte upp hennes Fredrik, å satte oss i lekparken. Så himla mysigt och härligt väder! 
Viggo däckade på en gång när vi kom tillbaka till hotellet, stackarn men han tyckte d va mysigt å få följa med ut på en tur. Är så himla glad över hur han sköter sig och verkligen växer hela tiden, han har blivit superduktig nu! Hoppas trotsvalpen e påväg bort;) 
 
Tommy har haft en sista jobbresa över dagen, i Trondheim och är på väg hemåt nu. Men kommer troligt vis inte vara hemmà förrän vid 24 snåret, dock är jag nöjd att det bara vart över dagen;) 
 
ikväll tänkte jag lyxa lite med brynfärgning och en färgbombshårinpackning med typ en toning i så håret fräschas upp varje gång man använder den som jag köpte idag, köpte även en hårolja som jag tänkte pröva också. 
 
Kommer er verkligen sakna Gävle och Sverige, men jag vet att vi har ett spännande liv framför oss:) 

Kommentera

Publiceras ej