Energin som försvann i mitten på terminen nåting, börjar nu långsamt återhämta sig, det är tre ( nästan 2)moment i skolan kvar sedan är jag äntligen klar för terminen.
Ångesten om framtiden har släppt och mycket ha hänt.
Jag har flyttat till en egen liten söt lägenhet på Stigslund, och här trivs jag väldigt!  Visserligen är lägenheten gammal men jag fick den ny målad och nytapeserad, samt nytt badkar å ny kyl/frys  och med lite inredning blev den jätte mysig!!
 
Jag har  slutligen bestämt mig för en termin till i Gävle och till nästa höst söka in till arbetsterapeut-programmet...just nu i sluttampen på terminen ser jag inte fram emot en termin till på komvux men jag påminner mig ständigt om att höstterminen endast är 4 månader, å sedan är jag faktiskt helt färdig och kan söka i stort sett vad jag vill å inte ha några speciella begränsningar.
 
Har idag suttit instängd å isolerad ifrån omvärlden och skrivit klart min uppsats i samhäll2 (äntligen) har bara diskussionen kvar sedan är den färdig och ur värden. Känns underbart, då det varit den så tyngt ner allt skolarbeter hela terminen!
Allt som allt är jag stolt över min prestation ändå....jag har ju i stort sett godkänt i matte A nu, ett mål jag verkligen aldrig trodde jag skulle komma till!
Allt går med vilja och envishet, oavsett hur svårt du har för det!
 
Har tyvärr varit sjuk en del under våren med, vilket har resulterat i att jag knappt har tränat nånting, och ju mindre jag rört på mig ju mindre energi har jag haft helt enkelt...sitter här just nu me en envis förkyldning som satt sig i verkligen hela kroppen men som verkar hålla på å släppa nu sedan hoppas jag verkligen att jag slipper den igen *pepparpeppar*
Det första jag ska göra är att börja träna igen, längtar otroligt mycket!!
 
Har sålt bilen med och plockat fram cykeln, Stigslund ligger inte så värst långt ifrån stan heller, vilket jag tycker är perfekt, kan både gå och cykla, och vid regniga dagar så går bussen precis utanför dörrn!
 
Det känns som allt sakta med säkert håller på å vända nu helt enkelt ..och ingen annan än jag är lyckligare över det!
 
 

Kommentera

Publiceras ej