...Nej det stannade inte drär heller...blev även en åttonde gång. what ever! hahahha
2 kvar till tio, jag har ju 17 dagar på mig ;) 
 
Men över till nått roligare idag ska jag flyga för första gången själv, awsome! Riskerar spräckta trumhinnor och kiss i byxan men d blir väl bra det med;) 
Ikväll 21,50 landar jag i Köpenhamn där jag ska träffa en av mina äldsta och finaste vänner. Blir en vistelse som garanterar mycket skratt och positiv energi och just i denna skrivande stund fick jag reda på att jag ska hem å slira om till fin kläder å sen ut och dansa ikväll....kan ju inte bli annat en bra, eller?;)
 
Måste packa klart väskan å lägga make upen, kl börjar dra iväg å om 4 timmar sitter jag på tåget mot Arlanda :D
 
 Party in crime!


1 kommentarer

Fredrica

29 Mar 2013 13:50

Ha de bäst Evelina! :)

Kommentera

Publiceras ej