Jag älskar mitt velande så extremt mycket!
 
En ansökan om högskolan är inskickad för 6e gången idag, med endast en utbildning på 9 val...Förskollärare, dom tre första valen är i Göteborg, Trollhättan och Halmstad och jag hoppas så extremt på Göteborg! 
Göteborg har 200 platser och förra året var det ca 300 som sökte, jag hoppas att jag är en av 200!!
 
Pratade med en vän idag som fick mig å inse att min insikt inte är dum och att jag inte borde bry mig om någon annan än mitt egna kall, har som sagt ingen aning om det är rätt eller fel, men jag tror det är rätt, det känns rätt.
 
Känslan att få vara med och skapa samhällets blivande hjältar känns varmt om hjärtat och inte minst att senare få möjlighet att bli specialpedagog.
Vi måste börja någonstans och jag börjar här!
 
Att får vara nära och kära känns ännu bättre, jag behöver dem nu!
 
Det som känns ännu bättre är att inom 4 år kommer jag ha ett fast jobb, och kommer vara boende i Göteborg!! 
 
I den tanken förälskar jag mig i nu och det känns som livet kommer gå med det ljusa inom några månader!
 


 
 

1 kommentarer

Ida

26 Mar 2013 20:44

Håller med din vän! Jag hoppas så innerligt att du får göra det som du vill! Världen behöver en person som dig!! Som bryr sig o visar att det finns personer som vill väl utan baktanke.

Kram<3

Kommentera

Publiceras ej