Jag är så otroligt glad att jag inte valde att ge upp när det tog emot. 
Äntligen kan jag skryta lite med att jag e påväg och har klarat matte A...jag har möjlighet att kunna söka högskolan ÄNTLIGEN...men eftersom jag inte hittat nått som jag verkligen känt varit rätt på endast Grundläggande behörighet så är jag ännu gladare att jag valde att ta tillbaka min ansökan och istället ta en lägenhet i Gävle och söka en termin till på komvux. 
Med behörigheten jag kommer ha i Jul kommer jag ha stora möjligheter till att komma in på det jag verkligen vill...
4 sketna månader kvar när man räkna aug-dec i kalendern, lång väg när man ser på vägen till december, men jag vägrar att ge upp, jag ska komma dit jag vill och det ända som faktiskt driver mig är viljan, och envishet!
 
Jag är Stolt och i jul kommer jag stå där med ett papper i min hand som avgör min framtid och mitt liv..mina drömmar och jag kommer vara den lyckligaste tjejen på jorden då.
Dagen igår var stor för mig, jag trodde aldrig att jag skulle få höra att jag var godkänd i matte, då jag i stort sett hela mitt liv stött på lärare som sett på mig som ett hopplöst fall..but I´m not:D
 
Ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för någon som har kämpat med matematik i hela sitt liv!
 
Tack till alla er som låtit mig skrika, vara arg, gråta..som peppat mig och verkligen trott på mig, för nu göra även jag det! <3
 
 

Kommentera

Publiceras ej