Get away rock festivalen är i Gävle, och staden har invaderats av hårdrockare och upp till Stigslund ekar den hårda rocken, kulsprutetrummor och skrik ifrån nån sångare som försöker förmedla en text i en form av  gorm. Regnet öser ner så antar att festivalen även drog med sig festivalvädret ;)
 
Det är höstrugg idag och för min del skippar jag Get away och ist kurar jag ner mig i min soffa tillsammans med blockljus, vämeljus och te, innan läggdags tänker jag ta mig ett varmt bad och inviga badkaret äntligen.
Att hösten tränger sig på nu e faktiskt helt okej. 
En underbar sommar med underbart väder har det verkligen varit och det är 1½ vecka kvar på detta goa "sommarlov" sedan är det tillbaka till rutiner,skola och träning igen, tyvärr har senare delen av sommaren varit träningsfri men jag har mått bra ändå, så antar att  det är ok.
Men det ska bli så himla spännande å skönt å komma tillbaka till vardagen igen, det är 4 (förstå!! FYRA!!) månader kvar av skolan och sen kan jag andas ut på riktigt och börja på ett nytt kapitel i livet.
Nu känns det bra härligt! 
Det handlar om att aldrig ge upp och bita i det sura äpplet om och om igen trots motgångar. 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mamsen

11 Aug 2013 19:02

Jag beundrar dig,för att du inte gav upp trots att det var så himla jobbigt för dig och den ena motgången avlöste den andra. Och för att du lyssnade till ditt härta och sa nej till en sommar i Falkenberg och valde det lite mer osäkra livet i Gävle. Som ju sen blev ganska säkert. Jag är glad att du står upp för dig själv och väljer att gå din egen väg istället för att leva för att vara andra till lags.jag älskar dig för den du är! Kram och puss på dig <3

Kommentera

Publiceras ej