Tog sovmorgon idag, höll på å svimma ett X antal ggr igår under dagen. Jag mådde illa, var hungrig å kunde inte äta. Hade blodsockerfall flera ggr, åt och åt men inget hjälpte. Kroppen å magen skrek efter mat hela dagen, men fick knappt i mig nått.
A tor jag är Gravid(typiskt killar när nått inte är som det brukar ;) )....mamma tror på nervösitet och jag tror nog att min kropp säer ifrån, jag måste helt enkelt börja äta mer om jag ska träna så hårt.

Det var skönt att få sova ut lite idag och nya tag får tas imorgon igen.
Då tänkte jag köra 60 min styrka.

Vi började packa igår..kändes konstigt men skönt å börja så vi kommer iväg någon gång.
Men över nu till nått annat!
Efter att jag avlsutat min lilla deal så kommer jag nog sluta blogga, känner inte för att vara så öppen och officiell med mitt liv. Nått har hänt men jag känner inte att jag behöver uppmärkamheten.
Det skoj med läsare, men känner inte att folk jag inte känner behöver veta hur jag lever. Dom jag känner kan ju ringa eller sända sms eller nå mig på facebook...facebook kommer jag nog också dra ned på.
Känner att jag har annat att fokusera på i höst än facebook å internet.
Bloggen har varit en jätte bra grej å ha nu när jag har hållt i gång. men jag känner ar jag har lärt mig att klara hålla igång utan blogg också, jag gör det ju för min skull.

Tycker det är jobbigt att få kommentarer om hur duktig jag är å hur dåligt samvete anadra har för att inte dom äter nyttigt eller tränar...tycker lite det är upp till var och än hur man väljer att leva sitt liv. Den enda jag bryr mig mycket om på det sättet är A, men det är ju vör att vi lever ihop. Hade vi fortfarande varit kompisar så hade jag inte predikat om träning å mat, hur viktigt det är å röra på sog å äta rätt. Men nu vill jag leva ihop med han å ha kvar har så länge som det går.
Menar inte att jag inte bryr mig om mina vänner å min omgivning nu, utan menar att alla ansvarar vi för vårt liv....Om man får dåligt samvete för att nån lever på ett vis å inte man själv så kanske man borde tänka efter lite å kanske försöka själv..eller så fortsätter man leva som man själv vill å bara skiter i om ens kompis eller anadra lever sunt....kan inte påstå att det alltid är lika roligt ;) Men för min del så mår jag bra av bra mat å regelbunden motion så jag vill leva så.
Välj den livsstilen du känner är bäst, jag klandrar ingen ör vad dom äter eller hur mycket dom rör på sig....det är personligheten å energin personen ger som räknas =)


Kommentera

Publiceras ej