Helt galet!
Här åker mannen i väg 5 dagar...5 dygn,4 nätter...120 timmar...varker 4 eller fem låter mycket men 120 är otorligt mycket. Det är då man förstår varför han är så otroligt saknad!
Det ska bli helt djävulusikst skönt nar han sätter sin fot innanför dörren imorgon kväll!

Tycker nästan lite synd om honom när jag har varit ute på mina tjejrippar till London å Paris...men som sagt det är otorligt viktigt å sakna!

Det är en fråga som har gått runt i mitt huvud sen han åkte i torsdags morse...och det är HUR kunde jag tycka att det var SKÖNT med att vara singel?!
Skulle aldrig byta ut sombolivet idag mot singellivet igen menar verkligen ALDRIG. Det är inte alltid en dans på rosor å vara 2 viljor å personligheter under samma tak men du har ALLTID en axel,en famn nån som ser dig,bekräftar dig och finns för dig.
Inte nog med det,det finns så få som min fina älskling!
Jag är så för evigt tacksam att han är min å ingen annans!

Nu åter stårt bara en natt kvar i en alltför stor å tom säng,en arbetsdag,ett boxningspass å SEN kommer han hem!


Kommentera

Publiceras ej