I höstas fram tills början av januari ungefär var en väldigt jobbig period och mitt i alltihop började jag å André träffas, som mer än vänner. Hur d skedde egentligen vet ingen av oss men det bara hände, vilket jag idag är överlycklig för.
Men inte nog med att vi båda just då hade gått igenom mycket, vi var så mycke fram å tillbaka! herregud, jag förstår egentligen inte att vi upptäckte allt bra mellan oss då? varför gick d inte?
Förstår verkligen att folk runt oss blev galna på våra "on and off" days.
När nyår 2010/2011 kom bestämde vi oss för en sak...2010 var  ett riktigt skit år.....så därför ska vårt 2011 bli det bästa året. Det började tyvärr illa men plötsligt bara försvann allt det dåliga och det ÄR ett bra år.
Det händer så mycket hela tiden, minst en stor grej varje månad hela våren

28 feb- 3 mars : Paris tsm mes Lisemette och Ingrid
15 Mars: jag ska äntligen få tatuera mig
16 April: Sensation White
18 April: Min Bursdag
21-25 April(ca): Jag och André (och kanske madde å Kattis?) drar ner till lilla Falkenberg, visit hos mina päron,gekås,elmia och kanske Danmark
22-30 Maj: Jag och André+ hans familj drar på semester til Grekland, Kalithea på Rhodos

Kommer bli ett dunder år för efter våren väntar Sommaren och sedan hösten å ny vinter och vi har pratat om att flytta tillbaka till Sverige i höst/vinter för att helt enkelt bilda oss ett normalt liv, med normala lägenhetspriser,matpriser och förhoppningsvis får vi varsitt nytt jobb till en början å sedan till våren börjar jag plugga igen. 
Jag glädjer mig verkligen till att få fortsätta detta året, allt kommer bli så grymt!

 

1 kommentarer

fredrica

24 Feb 2011 20:58

åååh va härligt :D puss på dig hjärtat!!!!

Kommentera

Publiceras ej