Sen en tid tillbaka har jag endast kännt stress,endast tänkt på framtiden och glömt av mig själv hur allt är idag.
Varit rädd för hur det kommer bli i oslo till våren.
Men en morgon vakande jag upp å hittade mig själv där nånstans i sovrummet, plckade upp mig själv klädde på mig i den "migsjäldräkten" och insåg äntligen att livet inte borde slängas bort i stress,oro och rädsla.
Jag tog tag i det jag borde och d känns som även om vänner som står mig när har och kommer flytta hem så tror jag att det är stor chans att skaffa sig nya här :)

Stressen för framtiden med studier osv har lagts på hyllan och återigen tar vi en dag i taget och jag tänker försöka ta tillbaka att leva i nuet och leva efter mottot " du lever bara en gång"....

Det känns bra nu =)

1 kommentarer

Mamsen

11 Dec 2011 20:53

Du får lära dej att skynda långsamt och ta en dag i taget och framför allt, njuta av livet som är just nu. Så precis som du skriver i rubriken; Carpe Diem. Den kommer aldig tillbaka. Livet är alldeles för kort för att kastas bort på att oroa sig för framtiden. <3

Kommentera

Publiceras ej