Började med att jag jobbade 10-18 å kände mig helt död hela dagen, avbokade festkvällen hos Magnhild för att sedan köpa godis å med mig hem efter jobbet för en EGO kväll....

Väl hemma känner jag mig piggare å efter ett telesamtal å lite mat å en ombytekläder så var jag på topp å satt på T-banan in till stan.

Förfest i Svenska Föreningen hos min Jobbarkompis Magnhild(som för övrigt är norsk å från Bodö i nordnorge) där vi hade "hattkalas" med hattar jorda av folié...efter lite för mycke alkohol drog vi ut på trumpeten och precis när jag anmält mig å dennis från festen till en karokelåt så ska helt plötsligt alla dra...
Men social å go som jag va hittade jag snabbt nya vänner som det blev BK med....för att sedan åka hem....å bussen skulle inte gå förän om 45 min å det var svin kallt....

Lina får en idé! TAXI.....hon ska ta taxi hem ist....och där hon står dyker d upp en kille i jämte henne som försöker sno taxi på taxi.. hon börjar med å skälla ut han å sen när hon märker att han e svensk blir de genast polers å står å pratar om d typiska..."men åååh e d svensk...var kommer du ifårn" blahablaabla....på ett eller annat vis skulle vi tvunget åka samma taxi hem å d slutar med att flr min del blir d en omväg då han bor på Sandnes å jag i bearum som ligger på andra sidan  oslo....just i det tillfället kändes det lungt.
Men å vakna upp idag å komma på detta känns inte särkillt fett....

Får se det som en hel galen kväll...hade sjukt kul iaf. Nästa vecka blir hela helgen galen då jag å Madde har hotellweekend å ska va rockabillybrudar för en helg...

Sedan får d fan bli slut på galna helger för ett tag.

Idag bakis häng med mig själv å godiset jag köpte för EGO kvällen igår.

Tjolahopp!!

1 kommentarer

Linda

10 Oct 2010 16:40

By the way, Sandnes ligger UTANFÖR Stavanger ;) Så det så.. Hahahaha

Kommentera

Publiceras ej