Helgen har verkligen varit tråkig.... Var på Boda Borg i Sävsjö, själva folket vi va med va ksit trevliga, men jag blev sjukt rastlös av å bara gå runt där å vilja komma hem å när men vän ringde å mådde kasst blev jag nästan lika förstörd som hon var i telefonen, ville ju finnas till hands!
Åk aldrig till Boda borg i Sävsjö, tekniken e trasig, vandrarhemmet små skabbigt å maten är kass och dessutom är personalen små griniga!

Underbart skönt var det å komma hem igår kväll å ligga i robins knä å känna tiden rinna till sent å prata om allt mellan himel å gjord! Lättnad! ¨

Eftersom jag är på så bra humör idag tänkte jag skänka en låt till en fin vän ÄLINÅR, eftersom hon förtjänar lycka å glädje..punk slut.

2 kommentarer

ellinor

31 May 2010 16:32

awww..

fredrica

31 May 2010 17:03

jag är uppvuxen i sävsjö i 13 år och jag gillar verkligen inte det stället haha, skulle aldrig åka dit för o ha kul iaf :P

Kommentera

Publiceras ej