Vad gör man för att sluta tänka?
Kan man inte bara släppa allt och börja leva istället, lägga energin på något som är bra iatället för att oroa sig eller tänka på saker som egentligen är väldigt onödiga...
Detta är ju egentligen saker som löser sig efter hand och som kommer när det kommer typ...men i hela mitt liv har varit en ständig längtan, ett ständigt sökande...efter den där lilla biten som faktiskt fattas i mig...Men snälla någon VAD är det för bit?! Vad är det för oro? Vad är det som är så viktigt, som inte vill låta mig vara?

Jag har ersatt ett tomrum med hjälp av kärlek..men nej det är inte det som saknas...det är något annat...självklart vill jag ha kärlek, men det är något som tydligen är väldigt viktigt och behövs komma på plats.
Jag önskar jag fick ett svar på denna oändliga fråga...Någon som vet svaret? Jag orkar snart inte tänka mer...seriöst år har gått åt att tänka...ni sägar " men släpp det"...men det är något som aldrig kommer släppas, tro mig jag har försökt...
Tell me now please...


Kommentera

Publiceras ej