Onsdag...två dagar av veckan har gått, två dagar av veckan återstår...tiden går sakta, lite för sakta faktiskt.
Det är onsdag och det är en dag då allting är svårt, det är svårt att sluta röka(igen), det är svårt att kunna le, det är svårt att släppa tankar, det är svårt att prata, det är svårt att lyssna, det är svårt att äta, det är svårt att slappna av...
Varför vet jag inte.
Oslo resan blir iaf av, biljetter är bokade och på lördag 07.45 bär det av, tur var väl det annars hade det blivit ett härrans liv ifrån min sida på jobbet idag..satt på vagnen imorse å planerade mitt utbrott för att inte säga för mycket.
Just nu ska jag egentligen bara gå å krypa ner i min säng...har inte lust med nått för tillfället och förkyld är jag också, typiskt...säkert bara för att det är onsdag.
Hade det inte varit för att jag bestämt mig för att sluta med onyttigheter på vardagar så hade jag haft en såååå himla stor godis påse här nu, och hade nog dessutom legat å fällt tårar till nån fin film...men jag har nog egentligen inte lust med det heller....
Det är faktiskt illa idag, riktigt illa...
Baby var ju inte heller glad när jag ringde honom innan...å han visste inte heller...så han gick å la sig, varför väcker det en oro i mig för det?!...det är ju med illa...är trött på å vara orolig....jag behöver nog fan hjälp....
Nu ska jag tvätta av mitt smink, borsta mina tänder och krypa ner i min säng och bara önska att jag somnar....
Godnatt!

1 kommentarer

Mattla

29 Jul 2009 22:40

Äsch, det går över tills imorgon, hoppas jag. Ni är så fina ihop och man märker att du mår bra nu. Så bara njut, låt den goa känslan ligga kvar och växa :) det är du värd <3

Kommentera

Publiceras ej