Då var det dax å svälja stolteheten efter ett tappert försök att överleva en månad på jobb å lägenhet...
Planen gick tyvärr sämre än trott och ´jag har bestämt, men hjälp av mamma å pojkvän att från 1 maj kommer jag flytta hem igen, över sommaren, Visst känns det surt å tråkigt, men oxå väldigt skönt att kunna ordna upp ekonomin på ett bättre sätt...
Finns det ingen annan utväg, så vad ska man göra?

Det jobbigaste kommer vara att lämna alla nära å kära här i mitt kära norge, jag kommer gråta som en stor bebis den dagen, känner redan nu hur det sticker i bröstet av tanken att gå vidare i livet utan alla underbara tjejer....Jag brukar vara duktig på avslut å hejdå, men denna gången kommer bli värre, för här vet jag vad jag har alla!

Planen ser ut så här, att flytta hem å tjäna pengar genom SCA (i år igen), eller arla eller carlsberg så jag kan betala tillbaka skulden till mor å far för hyra osv...sedan i höst e planen att hitta lägenhet i gbg å börja läsa komvux å ta tag i mitt liv å min matte...å sedan efter det läsa till Socionom.

Mål i livet ska man alltid ha, men just nu känns det både jobbigt men ändå bra...
Funderingar på hur det kommer bli, å om jag gör rätt e ju inte omöjligt å tänka.
Men jag är inte rädd och orolig som jag skulle varit förut. För jag tror jag kan fixa det ännu en gång.

Över till något helt annat,
på söndag har det gått en vecka och jag å Fredrik har bott ihop, efter 3 veckors förhållande å båda är vi överrens om att allt känns sjukt men så himla bra..
Allt känns för en gångs skull narturligt och mysigt. Mycke roliga stunder och killen gör mig ju så himla lycklig! Känslan är svår att beskriva men jag kan säg " jag njuter varje sekund och trivs med tillvaron mer än nånsin!!"
Tycker att känslan av att falla för nån så snabbt och lätt är på ett sätt underbar, på ett sett läskig...är det detta som kallas för kärlek vid första ögonkastet?

Jag avslutar här med ett leende på läpparna, dels för att jag känner mig så glad och lycklig å dels för att jag känner hur mycket jag har växt dessa månader i norge...och tror att detta är det bästa för att sedan gå vidare å få det ännu bättre!

Tjejer jag kommer sakna er nått sjukt!<3

Kommentera

Publiceras ej