Att sova utan dig är som att sova i en mörk skog, med mystiska ljud och uppstickna rötter i ryggen och kall vind och mörker.....Det GÅR helt enkelt inte!

Jag förstår inte hur detta kunnat ske, att jag blitt så beroende av din närhet att jag knappt kan sova om nätterna, och att det dessutom är likadant för dig...Sjukt kallas det, Du är beroendet i kokain och det söta i godis...kan inte vara utan dig helt enkelt...vill kunna vara med dig när jag vill och bara sova med sig alltid...Att bli så jävla kär i nån trodde jag faktiskt inte gick, antingen har jag inte varit kär tidigare i mitt liv ,eller så har jag träffat rätt, vet inte riktigt vad just nu...allt i huvudet susar förbi, förutom du, för du står kvar, igenom allt vimel och sus så står du där och ler. Du är så vacker och fin....Jag är kär i en ängel!

Inatt gick det bara att inte att somna, och somnade jag så vaknade jag upp igen...massa tankar som skrevs på papper!

"
Det är så svårt att sätta ord på allt jag känner för dig, men om du visste hur mycket jag känner och hur ofta du är i mina tankar så hade du nog nästan svimmat. Att sova utan dig om natten är så jävla svårt och ju mer mer vi sover ihop , ju mer växer beroendet av dig. Önskar jag fick sova med dig varje natt om inte mer!
Vill dela all glädje och skratt, all sorg och alla tårar med dig för du är det bästa och största som hänt i mitt liv.
Just nu kan jag kanppt se mitt liv utan dig, visst har det gått snabbt men du har också gjort mig så galet kär! Fattar inte hur du lyckats men kär och galen är jag.
Allt vi har är så vackert och jag blir ofta tårögd när jag tänker på hur lycklig du gör mig.
Allt oftare går det dagar då jag nästan mår dåligt av att inte få vara med dig.
Nätterna är dock värst.
När pengarna på mobilen är slut och det är försent för telefon eller MSN/Skype, blir känslan ännu jobbigare.
Älskar verkligen dig och jag menar varenda bokstav i det ordet!
Du är så underbar, kan ibland tro att Gud(om han nu finns) skänkt mig en ängel, för du är så himla fin och vacker, du är absolut det bästa jag vet..Jag kan inte vara utan dig!
Vill så gärna få dig att förstå min kärlek till dig men det är ganska svårt att förklara den, för den är så stor och bara växer hela tiden.
Det finns ingen som kan får mig att skratta så mycket och så äkta som du gör. Inte heller nån som fått mig att gråta av glädje för att jag har min så underbara pojkvän,
Jag hatar verkligen att sova utan dig Fredrik...."

Skulle kunna skriva 110 bloggar för att få ut allt jag känner, om det ens hade räckt...vill bara skrika av glädja hoppa 3000 meter (även om jag e höjdrädd som satan) för jag är verkligen SÅ IN I HELVETES lycklig med dig Älsk!!!

Tiden har gått fort, väldigt fort...älskar är ett stort ord..men jag kan säg utan tvekan eller att vilja låta klyschig...
" I Knew I loved you before I met you"

Sedan den där underbara(INGEN av alla dessa kramar jag fått i mitt liv kan nå upp till den jag fick 1 mars 08 ) jag fick av dig då vi träffades....den sa ännu mer allt...jag föll, och jag var din...direkt, nu kommer jag aldrig lämna dig...You are the one babe!

Så här känner jag, och tyvärr räcker det inte....det finns så mycket mer....<3


2 kommentarer

Malin

10 Apr 2008 12:15

aw, va underbart det låter ^^

Madde

15 Apr 2008 22:16

Är så himla glad för din skull lina! =) =) Du verkar ha hittat en superkille och det är du så himla värd! =)
Puss och kram!!!

Kommentera

Publiceras ej