klockan är lördag natt...03.02  för att va exakt.

Livet är som en ända stor vulkan, när det svämar över gör  d det verkligen!

Falkenberg en lördag är som å kolla på Masjävlar, tänk den dagen då det är jag, jag kommer hem till lilla fjutt falkenberg å ha bosatt mig i sthlm/gbg/malmö, går ut på grand där det är samma folk som för 10 år sen...samma musik, samma dansband, samma äckelgubbar..ALLT är som för 10 år sen. DET ÄR ILLA....Killarna från Hylte åker till Falkenberg för å få lite "roligare"...


Ikväll fick jag en SKIT dålig raggningsreplik...det kommer fram en as fånig å fjollig kille med ett sjukt fult leende å börjar dansa,jag dansar på med johanna som ingenting å han böjer sig fram å säger: "det kanske är du å jag iaf..."  jag : "URSÄKTA?!"...."kommer du härifrån?" säger han..."haha aaa"...."jag e från hylte men aaa vi kanske grejar det ändå?!"...jag knäcker mig å skriker till chris "LÅTSAS VARA MIN POJKVÄN"...Chris som inte fattar nå.. säger " öh va...vadå?" ...jag skriker samma igen å han dansar lite närmare å blämnger på den fjolliga killen å jag säger.."öh jag har pojkvän" ...DÅ fattar snubben me det fåniga leendet å går där ifrån....hur jävla dum e man om man går fram till en tjej man aldrig träffat förr å säger att man e hans drömmars tjej när man bara ser i blicken på honom "snälla-jag-vill-knulla-ikväll"?!...sjukt...


Jag går hem med chris,rickard å jens i från grand, besviken på mig själv att jag jämt ska bli så sjukt deppig av alkohol, sur för att staden å dessa uteställena e så BOOORING å för jag hela kvällen kännt mig så sjukt ful!
Jag å Jens har värsta livliga diskutionen hela vägen hem om vem som har rätt, han säger att jag e underbar,snäll, inte ful å världens goaste kompis å jag bara tjatar emot att d är raka motsattsen. Han säger dessutom upprepade gånger att han blir ledsen eftersom jag inte tror honom, varför e jag så dum å aldrig vill ta komplimanger? Jag kan verkligen inte ta det!!

Just nu sitter jag här, tänker på allt vad jens sa...det chris sa å det johanna sa....DU ÄR INTE FUL....varför känner jag mig så då?
Jag är trött som fan nu å ska upp så jag e på smedjan kl 12 imon...jiiippiiee!!! NOT

allt e illa å jag vil krypa ner i en varm å go säng....

Ät bajs!

Kommentera

Publiceras ej