..stog d på smycket jag fick i julklapp...för att alltid påminna mig om dig?Dig som är och förblir nu ett avslutat kapitel. Orkar inte mer nu. Å lika bra är väl det. En saga som har varit med om det mesta å vad har det egentligen varit...drömmar/kärlek whatever sagan har precis satt punkt för sista raden och som du alltid sagt så kommer jag förbli din Hjärter Dam.

Det jobbiga har redan varit och mycket har hunnit hända sen dess...Jag har bestämt mig för att det är min tur och leva. Hitta mitt liv någon annastans. Välja en väg ur ifrån allt vrede och hat. Du valde Sthlm framför mig och tog med dig allt det vackra å kärleken å drog. Kvar stog jag och valde hatet å vreden framför dig, och när du sen ville att jag skulle välja dig så blev det ännu värre. Jag har sårat dig och jag vet. Fler gånger blir det inte nu.

Jag har hittat något jag trivs med och här vill jag stanna nu. Se vad det utvecklas till och än så länge är jag lycklig och allt känns problemfritt, och det tänker jag leva på just nu, för varför gå runt å drömma å blicka framåt när man just nu har det så fint å bra?

Sagan är slut, jag sätter punkt för sista raden.


Kommentera

Publiceras ej