Jag ska göra bland det svåraste som finns jag ska sluta med allt onyttigt....jag som älskar allt onyttigt. Men istället ska jag börja äta nyttigt och börjar röra på mig mer!

Slut på:
  • Godis
  • onyttigt mat
  • rökning
De tre mest jobbigaste grejerna....Visst än är jag inte helt beroende av de där cancer-pinnarna men bäst å sluta innan det blir så...Men eftersom man hela tiden går tillbaka till dom så e d ju nått som säger att man vill ha dom...men slut med det nu.
Godiset....DET är en riktigt helt otroligt jobbig sak, jag äter på tok för mycket, ska iställer börja äta morötter. Eller dricka massa "smoothies" gjort på frukt å grönt...inget socker, å du blir inte tjocker!...Nej jag är inte tjock..men kan ju bli i om jag fortsätter:P
Onyttig mat, BK-mat...nästan varje dag...dags å börja med Sallad på jobbet ist och ist för pommes...sidesallad å Minimorötter...

Detta kommer bli svårt! MEN jag kommer nog klara det!


1 kommentarer

Madde

12 Jul 2008 16:42

Lite godis kan man väl äta ibland men fy fy med rökningen! Det är ajabaja Lina! =) Ät jordgubbar istället, mycket godare! =) Saknar dig!

Puss!

Kommentera

Publiceras ej