För drygt en månad sen fick jag ett av mina små "impulsanfall" och anmälde mig till World of Shapes kost å träningsprogram "kick-start" för 30 dagar, med start 1/3.
 
Från början var jag tveksam till det, men kände att det vore kul å testa och jag blir bara mer å mer övertygad över att d skulle fungera. För min del gör jag jag inte det pga övervikt eller gå ner i vikt, utan mer för en kul grej å se om man kan uppnå nått resultat på 30 dagar och för hoppningsvis komma in i en bättre träningsfas då sista månaderna har gått "sådär".
Man kan välja mellan att delta i Fitness fighten, dom också är 30 dagar men då är med och tävlar om 21.000 kr och man ska lägga upp bilder på före och efter resultat. Jag känner inte att det är det jag söker, jag vill göra detta för min egen del och absolut hade 21.000 kr suttit fint, men tror jag kommer greja det ändå =)
 
OM jag uppnår goda resultat så kommer det självklart komma upp bilder på mig oxå :P Men som sagt jag tar inte detta på fullaste allvar  mer än att jag ska kämpa i 30 dagar och se vad som händer.
 
Är förbannat kul med å ha mål med sin träning!=)
 
Idag i alla fall fick jag mitt kostschema, och på lördag då allt börjar kommer jag få mitt träningschema, man får en övning per dag.
Det hela går ut på att följa kostschemat och träna 1 timme varje dag. Man kan välja om man vill träna hemma eller på gym, kommer bli grymt kul och när jag insåg att det hela inte skulle bli så svårt som jag trodde så blev jag taggad till tusen!
 
Dom sista veckorna har bestått av att ta det ganska lungt eftersom jag råkade vricka foten rätt illa sist och fick grymt ont i benhinnorna. Så råkade hamna i en "latfas" på nästan 3 veckor men nu blir det ändring på det!
 
Jag kommer även få användning av bloggen igen och kommer använda den som "träningsdagbok" för att peppa mig själv!
 
Vi kör så ser vi vad som sker, jag hoppas på det bästa och blir det bra kommer jag köra nästa i 6 mån!
 
Så spännande!
 
Nyfiken och Vill du veta mer? Då kan du läsa på http://worldofshape.com/
 
 

Kommentera

Publiceras ej