Enda sedan juldagen ha tankar gått runtomkring i mitt huvud.
Idag vakna jag 7.00 å kune inte somna om.
Det känns lite som att det är ax för mig att återigen lämna norge och oslo bakom mig och flytta hem till Sverige igen och ta tag i mitt just nu rätt så röriga och kaotiska liv.
Rätt val?
Det vet jag ju alrig...men det känns för rörigt för att kunna dansa på och le.
Önskar jag hade kunnat flytta redan igår, men det är et här med jobb och lägenhet som gäller, det är det svåraste.
Jag vet att d kommer och fixa sig som vanligt, alltid löser d sig.
Till hösten vill jag börja plugga komvux igen så jag blir klar nån gång, till våren 2012 vill jag ha kommit in på högskolan.
Jag längtar verkligen till den dagen jag lyckats komma vart jag vill med mitt liv.
Frågan är vad som bore göras för å finna vägen dit.
För några veckorsen kände jag mig i stort sett hel faktiskt, et flöt på bra och jag hittade tillbaka till mig själv. Men jag tror jag tappade bort mig själv igen. Vart? Vet ej!

Det värsta av allt, man gör så dumma grejer när man inte är hel....och besluten man tar är idiotiska.
Det är ett nytt år, nya möjligheter...kanske oxå dax att ta tag i dom då!

1 kommentarer

Ida Johansen

11 Jan 2011 08:44

Lycka Till med allt!

Kommentera

Publiceras ej