...Vill börja med att tacka "Birgitta D" Som hade stoppat in en gullig liten lapp i mitt brevinkasst idag...vackert litet medelande med en anklagelse som lör "Hej! Om det är du som har ställt ut julgranen! Var snäll och ta bort den. Nu luktar det så illa av vattnet eller Jorden. Hälsn. Birgitta D"
Så tusen tack Birgitta att du är gullig å be mig ta bort den..men NEJ det är faktiskt inte jag som ställt ut den fule jävla granen som har stått här(antagligen sedan i julas) sedan jag flyttade in i MARS! ..OCh Tack för du skrev en anklagande lapp...Den som ställt ut julgranen hade nog tagit bort den, eftersom den var borta idag när jag kom hem om du inte gjorde det själv, jag har också undrat vad som luktat sopor i hela trapphuset...Men tusen tack för anklagelsen och be för all del inte om ursäkt!

Borde jag gå upp å försöka få en ursäkt?


Äntligen är det fredag vänner! Betyder Robin,Oslo,Fest och massa kramar!
Ska alldeles strax hoppa in i duschen, diska å göra mig i ordning sen hämta baby på Centralen=D
Sen blir d fredagsmys hela kvällen! =)

Sooo loong brothers!


1 kommentarer

Madde

01 Aug 2009 07:35

Svar: HAHA! Låter skoj juh! Jag vill också ha en halvnaken man (som inte heter André eller Olle) som går runt och sjunger.. ;P

Snart ses vi! Weeeee!!



Kommentera

Publiceras ej