Vilken lägenhet ,vilket kap! Asså jag tror jag gråter om jag får den, tanken på att jag kan få en sån fin...det skulle göra mig lyckligast i världen!
Beskrivningen:
Du kommer in, och hallen är ganska stor, du har enn 10 kvm kök till höger och ett rum på ca 20 kvm till vänster, toalett rakt fram, vitt i hela lägenheten. Den ligger på botten plan och i ett sånt litet fint trä hus...tänk dig gammla stan...precis vid Maria plan! ...jag veti tne vad jag ska säg, detta är PERCIS det jag ville ha!!

Ska träffa hon som äger lägenheten på Söndag och tjöta lite..och jag är den ända spekulanten så jag tror att jag f¨r den, men vågar aldrig hoppas för mycket..men lovar springa naken i stan å hoppa jämfota på poseidon om jag får den!!!!

Isf flyttar jag in den 20e;)

3 kommentarer

Madde

27 Feb 2009 18:58

Weeeeeeeee! Jag håller tummarna!!! =) )

Emily

27 Feb 2009 19:26

hoppas verkligen att du får den. Den låter verkligen jättefin! :)

Lotta Håkansson

27 Feb 2009 22:30

Jag tror jag måste åka till Gbg på söndag för att få se din glädjeshow, ifall du nu får den. Något jag både hoppas och tror.

Kommentera

Publiceras ej