...Min älskling är en sån som alltid ställer upp och kramar en när tårarna rinner och livet känns botten...
...Min älskling är en sån som kan cykla ut mitt i natten för att köpa godis om man skulle vakna upp och bli sötsugen
...Min älskling är en sån som snor sköljmedel i tvättstugan om vårat e slut och han e akut behov av det
...Min älskling är en sån som får en att skratta sig igenom problem och älska i regnet
...Min älskling är en sån som ler mot en så fort han ser på dig
...Min älskling är en sån som ligger uppe hela natten och pillar dig i håret tills du somnar om du skulle ha svårt att sova
...Min älskling är en sån som gör bort sig med mening offentligt för att få dig att skratta om du e nerstämd
...Min älskling är en sån som är det underbaraste du kan önska dig, och aldrig kommer att önska bort!

1 kommentarer

Mamsen

25 Aug 2008 21:22

Var rädd om honom!!!!

Kommentera

Publiceras ej