Då har man varit i falkenberg några dagar, snart en veck, om några timmar hehe...Ikväll e d hockey (FRÖÖÖLUNDAAA) som gäller;)
Vart på mellandagsrea  idag å panikshoppade, å allt passade när jag kom hem, då e man rätt ball synes jeg! '
Saknar mitt Norge, men vill inte jobba än hihih...saknar Netta mest<3
Men nästa lördag blir d vin å singstar woohooo

Har verkligen haft en super bra visit hemma än så länge...e skönt å slappa lite...

Skulle piercat mig idag, men då va d stängt så blev ledsen å fick ont i fötterna efter mina höga stövlar ...men va d shopping så va d ju...
Träffade derome-Tobbe,sprang nästan in i han..å han ej u så go den killen...hoppas jag får komma hem 18e jan så jg får träffa gänget å festa med johannna å verkligne fira hennes 20 års dag...

Julen va underbar, fick så otorligt fina julklappar så var mer än nöjd=)...nu återsåtr bara Nyår kvar å VILKEN fest d kommer bli! ska verkligen bli super kul!

Kommentera

Publiceras ej