Snön försvann och så också mitt dåliga humör, boxningen gjorde susen och gårdagen självmedicenrerades genom en promenad och hemma SPA med ansiktsmask,bubbel-saltbad och levande ljus och peeling och sedan på med mango-bodybutter ochner i en nybäddad säng och idag vaknade jag och var utvilad, pigg och kände att energin kommit tillbaka. 
Det är svårt med hösten och vintern, motivationen för allt försvinner så lätt....dock är det en jäkla tur att man lärt sig vad som hjälper i dem stunderna humöret viker neråt.
 
Jag försöker plugga med hjälp av lite choklad och det går väl sådär, har däremot fått nya favoritartister (det är ju så lätt att hitta dom i de stunder då man ska vara super diciplenerad!) och det är Grymlings, Pugh Rogefeldt! Denna man är kommer bli årets "nya Plura" i programmet "så mycket bättre"...såg det i lördags och jag å A satt å hade extremt roligt åt han, om det är någon som såg det, kan någon då bekräfta att han var dyngrak i tv? Eller är det bara hans sätt att va? En ny Leif GW? Vad vet jag...Men sjunga kan han iaf =)
Bjuder på ett spår  ifrån spotify här Grymlings – Mitt bästa för dig
 

Jäkla tur att jag å min trogne träningsvän ska spinna ikväll, för chokladen slank ner fortare än kvickt och tyvärr mår man ju dåligt efteråt, varför alltid samma visa? Mitt nyårs löfte borde bli att bli helt sockerfri å hålla på det, e trött på allt vad socker beroende heter, det är sjukt lätt att falla tillbaka....men det är ju sååå gott!!
 

1 kommentarer

Mamsen

31 Oct 2012 17:28

Alla förbud leder bara till trots och undantag. Bättre då att lägga sig på en lägre nivå och konsumera MINDRE socker, MYCKET mindre socker. Hoppas att chokladen som var tänkt till din mamma smakade bra. Fast du hade gjort dig bättre förtjänt av den än jag. Jag pluggar ju inte :) Hjärnan behöver lite sött för att orka med att ta in och sen leverera. Puss på dig bästa Linan i världen <3

Kommentera

Publiceras ej