Appropå negativ å tråkig så kommer här ännu ett inlägg som e lite bitskt....för idag är verkligen en sån dag, hade det funnits någon i närheten så hade den kunnat fått sig en smäll om personen hade fällt fel kommentar, jäkla tur jag å Annika ska boxas ikväll!
 
Vill bara säga att d e så jävla tråkigt samhälle vi lever i. Man ska va så jävla fin hela tiden...näst intill perfekt, annars är man värd noll.
Dessutom!! Så ska man gärna vara lite falsk som människa också man ska kalla alla för "gumman" eller "vännen" eller "hjärtat"...även dom man inte tycker om. Jag undrar bara...VARFÖR?!
Va dig själv istället, säg vad du tycker och tänker istället..sluta spela falsk och bygga upp en fasad...ingen tjänar på det!
Jag blir så irriterad på sånna människor, det finns för många sånna, å tyvärr jag vill inte ha dom i mitt liv och jag tror jag visar det rätt klart också...
Jag umgås inte med folk som jag inte tycker om, och jag talar om när en person jag tycker betett sig illa mot mig TILL personen...Varför? Jo för att jag vill ha en fält med positiva människor i mitt liv för att jag ska må bra...e trött på folk som inte e nöjd med sitt liv som sitter å klagar å så gör dom ingenting åt det...man lever en gång å hela livet har du chansen till att förändra det du inte är nöjd med, det finns lösningar i ALLT.
 
"ett fält med positiva människor" skriver jag och så e jag jätte negativ själv..men jag lovar att jag kommer ändra mig imorgon;) för nu har jag fått skriva av mig!

Kommentera

Publiceras ej