Världens bästa helg håller precis på att passera över...å Ack vilken underbar helg!!
Två av mina favorittjejer, vin, mat,ladies night, utgång, dans!
Hade verkligen en toppen kväll igår!!
Endorfinerna har verkligen gått på helspinn!
 
Hämtade upp MAdde på stationen runt middag, vi åkte durekt ut till hemlingby och gick en promenad på 5 km, jätte skönt! Sedan åkte vi hem och käkade lite lunch och sedan in i duschen å på med smink å fixa håret, sedan tog vi bussen in till stan å hem till Annika för lite förfest å thaimat, bev några glas vin,mycket skratt å sedan var det dax för att ta sig mot Läkerol Arena och Ladies Night.
 
Vi fick kanske inte dom bästa platserna, men stämningen inne i arean var på topp!
4000 förväntansfulla brudar och 5 härliga män på scen, inte illa alls...kan ju säg att det var mycket busvislingar,skrik och skratt! Hela arena Gungade och jäkla ös till Magnus ugglas "Kung i baren" gjorde ju hela kvällen.
 
Efter showen fick vi privattaxi in till stan av André med kompis å vi mellanlandade hemma hos Annika igen för ett glas vin  och lite dans.
Sedan begav vi oss mot Harrys där vi mötte upp Annikas karl med en kompis.
Vi halv två drog jag med Annika ut på dansgolvet, som visade sig vara rena köttmarknaden för killar som desperat letade efter kvällens ligg. Helt plötsligt var vi omringande av 6 killar som alla stod å "torrjuckade" mot oss, det slutade med att Annika skriker "Lina vi måste gå nuu, jag fick precis en snopp i rumpan, känner mig våldtagen här!!" Jag skrattade så jag höll på å dö, å vi gick.
 
Kvällen bjöd m.a.o. på allt gott å blandat och vi avslutade på Donken för lite "näring" så vi slapp vakna upp dåliga.
 
tack tjejer för en fantastisk kvälll! Å Tack till vår snälle privat chaffis som för vår skull höll sig vaken tills vi ville åka hem, trots att han skulle upp å jobba...min André<3
 

Kommentera

Publiceras ej