Trots att jag tog en kvarts längre sovmorgon så hann jag till gymmet till 7, blev inte som jag ville idag MEN jag var där å jag tog 45 min pilates å 15 min styrka, idag blev det ben. Skippade sista passet, kände mig inte i form för mer träning idag, men jag e nöjd ändå, har ju tatt mig till gymmet varje dag kl 7 nu i 4 dagar...kan lägga till det att det är verkligen inte likt mig då jag är så fruktansvärt morgontrött!
Imorgon tänkte jag byta ut yogan å body toningen till Sykkel ist, känner att det ger mig mer, även om Yogan är underbar å vakna till, men roligare å chocka kroppen kl 7 ;)

På vägen hem unnade jag mig en Latte(med soja mjölk)å så kände jag verkligen ett lyckorus! Ja mår så HIMLA bra av det här! Från början var detta mer en plojgrej för å se hur mycket jag orkade, men ju fler veckor som gått ju mer tar jag det på allvar. Har insett att det är en viktig del i mitt liv för mitt välmående, jag vill aldrig mer lägga av å lägga mig på latsidan...jag behöver detta!
Synd att jag inte förstod det förr då pappa tyckte jag skulle utöva sport är jag var yngre...men bätte sent än aldrig;)

Ikväll ska jag bjuda min fina vän Linnea på räkgryta å te. André åker till Ljusdal ikväll,kommer sakna han men samtidigt älskar jag när jag får egotid...även det är något som kommit senaste året, förr klarade jag aldrig av att vara ensam....iofs kommer jag inte vara ensam nästan nånting i helgen.
Ikväll kommer Linnea, i morgon blir det taccokväll med C1 å på lördag blir det fridays å käka med Anna å Silwer...bäst på passa på nu när det bara är 3 helger kvar i oslo.
För övrigt helt sjukt! Egentligen är det bara två, med denna som vi e här...denna å nästa helg...helgen efter det ska jag till gbg å ha systerhelg med lillasyster, å helgen efter det flyttar vi alla möbler till Gävle å sedan veckan efter e det dags för att Lämna Oslo.
Känslomix!

Dags för Diska och duscha å sedan bege sig till jobbet!

Ha en fin dag! =)

--------------------------------------

Mån: kl 12.15 45 min body toning +30 min styrka [X]
Tis: kl 7.00 45 min fitness Yoga+ 15 min styrka+ 45 min Bodytoning [X]
Ons: kl 7.00 60 min spinning[X]
Tors: kl 06.45 45 min Pilates+ 15 min styrka+ 45 Kick´n circuit [X]
Fre: kl 07.30 45 min spinning+ 15 min styrka [ ]




9 kommentarer

rebecka

31 May 2012 09:51

sv; tack så hemskt mycket. Jag använder faktiskt inte några speciella produkten men vad jag kan tipsa om är att inte platta/locka håret för ofta och när man väl gör det så anväd värmeskygg. TRESemmé har ett superbra. ett annat tips är att använda hårinpacking någon gång i veckan.

Jag har även hört på ett tv-pogram att man ska massera hårbottnen 2-3 minute on dagen så håret växer snabbare men jag har intet testat så vet inte om de hjälper! hoppas tpsen hjälper dig! kram

Elin Eriksson

31 May 2012 11:12

Sv: Åhh tack så mycket! ^^,

Patricia♡

31 May 2012 13:13

Ja men eller hur, den där rastlösheten som blir när man inte fått ta ut kroppen ordentligt på ett träningspass. Helt galet. Försöker stå ut men snart spricker jag.

CASSANDRA - SÄJLER LINNEN MED FINA TEXTER!

31 May 2012 14:24

sv; tack sötis :) haha oj... sov med fläta ;)

♥ L I N D A

31 May 2012 17:19

sv: här med :) vad gör du?

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

31 May 2012 18:44

Önskar dig en fortsatt najs torsdagskväll! :D

Svea

31 May 2012 19:35

Fin blogg! :)

Allt bra?

Neha

31 May 2012 21:38

Tack:)

fanny

31 May 2012 22:48

snygg blogg! :)

Kommentera

Publiceras ej