Idag är det andra gången denna veckan som jag vaknar skit tidigt och inte kan somna om. Jag vaknar å är jätte lycklig och glad och herregud så hungrig och har bara en sak på hjärnan....nämligen det där youtube klippet på tanten i kyrkan som sjunger "kungen i djungeln", om och om igen går det runt i huvudet.
Slutade med att jag valde att gå upp å lägga mig ute i soffan ist för att låta André sova klart
och när han går upp märker ha inte ens att jag inte liggeri sängen , å han är så trött att han inte ens ser att jag sitter i soffan, vart lite kul att se!

Jag ligger och ser nyhetsmorgon och innan hjärtat går serverade han mig frukost på soffan, ägg-och kaviarmackor=) Det är mysigt å bli upppassad lite då och då;)
Dagens största rubrik på nyheterna idag är Reinfeldtsparet skilsmässa.....varför ens gräva i det? Det är väl inte mer exklusivt än alla andra som går skilda vägar idag?!

Kl är nu strax efter 7 och jag e fortfarande ganska pigg(??) väckarklockan ringer om en timme och egentligen borde jag kanske försöka sova lite till innan jag ska gå upp på riktigt, behöver ju inte åka förän halv 11 till jobbet idag, känns ju onödigt å va så pigg när man får sova lite till;)


2 kommentarer

Nette

19 Mar 2012 15:12

SV: Återkommer med resultat hur den funkar=)

Nette

19 Mar 2012 15:12

SV: Återkommer med resultat hur den funkar=)

Kommentera

Publiceras ej