Blev sent igår, kom hem från göteborg vid 21 tiden, och då vart det mat, hade knappt fått i mig nån mat på hela dan då jag e laktos och glutenintolerant å det var inte många ställen jag fick tag på nått att äta, slutade med en glutenfri torr. halv fryst macka med Mozarella,tomat och ruccola-sallad...inte precis mumma men vad gör man när man är tvungen å äta nått?
Köpte med mig lite smoothie,yoghurt, 2 bananer å nötter hem på bussen för å hålla mig fram tills jag kom hem. Väl hemma hade mitt hjärta lagat stekt torsk å kokat spenat,brokkoli och blomkål=)

Idag när jag kom upp var jag oootroligt trött, var nästan så jag övervägde å skita i träningen å ta ett styrkepass ikväll ist å  gå å lägga mig igen...men NEJ jag tog mig till gymmet..MEN till min förtvivlan när jag väl kom fram så var det ingen där(?!) helt kolsvart kl 7 och gymmet ska öppna 6.30! ....Antagligen var det en stackare som försovit sig ...Skärpning Fresh fitness Carl berner!

Blev en rask promenad hem ist för att sätta sig på tbanan hem, nu när man ändå hade tid...blir styrkekonkurans ikväll med A ;) Lycky him!

Köpte ny tränings outfit i Göteborg också, är ingen märkesnörd så H&M passade mig otroligt bra

Byxa 249:-
Linne 99:-
Sport BH 99:-

Pasade även på att köpa nya löparskor, Stadium hade bra REA nu, har tidigare hört att man inte ska köpa träningsskor på REA eftersom sulan torkat ut å det är därför dom REAr ut som,men köpte även mina andra tärningsskor på REA å har inte haft problem med dom alls, å kommer mest använda de nya till lätt jogging å walking skor så tror inte det är nån fara iaf för min del. MEN är du en riktig joggare så är det nog smart å lägga lite extra pengar på ett par som är till ord.pris.
Mina gick på 999:- =)
Både skorna å nya outfiten är så himla sköna så vill inte ta av dom!!


Kommentera

Publiceras ej