...men inte tänker jag lägga av när vi flyttar till Gävle, tvärt om ;) Vad ska jag annars roa mig med i 1½ mån? Däremot kommer jag nog inte vara lika hård på antal pass å så kommer jag lägga in en dag i veckan där jag får äta nått gott.

Vaknade i morse med ett fruktasvärt illa mående, men så är det första dagen av en vecka i mån;)
Jag tog mig till gymmet körde 35 min spinning av 60 min passet sen höll jag på å trilla av cykeln å svimma å kräkas...så valde gå av å gå ut å köra styrka resten av timmen..kändes ändå helt okej.
Dock var jag lite besviken att jag inte grejade 60 min spinning denna veckan..men är viktig å lyssna på sin kropp när den säger ifrån.
Dessutom kom vi inte i säng förän närmare 23...å ikväll måste jag i tid i säng senast 21.00!!
Är sjukt trött!

2,5 veckor kvar sen är vi klara å imorgon får jag med mig träningskompis på mitt 90 min pass ;)
Imorgon SKA jag orka!!

Måndag:  kl 7.35 Bodytoning 45 min  [X]
Tisdag: kl. 7.00 Yoga 45 min Plankövningar å armdipps 30 min+  Spinning 30 min[X]
Onsdag: kl 7.00  spinnning  60 35min+25 min styrka [X]
Torsdag: kl 7.00 45 pilates 45 min  + 15 min styrka+kl 8.00 Kick´n circuit 45 min[ ]
Fredag: 7.30 Styrka 30 min +kl 8.00 Bodytoning 45 min[ ]


3 kommentarer

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

13 Jun 2012 10:22

Tycker du tränade på bra ändå. Jag får ofta sådana där attacker då jag börjar må sjukt illa och nästan svimmar när jag tränar:(

Modeprincessan

13 Jun 2012 17:58

det är så härligt efter en hård träning!

SeventyFiveDays - Saga

13 Jun 2012 20:59

Grymt fina bilder du har i headern! har du tagit dem?

Kommentera

Publiceras ej