Idag ær jag beredd att slæppa allt vad Norge heter (dock inte mitt fina hjærta) och ta mitt pick å pack å flytta ner till Gøteborg och læsa upp allt vad matte heter.
Matte på distans...det funkar inte, ekvationer som gør mig dummare æn en get och jag kænner bara hur stressen stiger. Jag vill så gærna bli klar!!!
Jag førstår ingenting av det jag sysslar med! Ena stunden ska man rækna si å andra stunden sån.
Har hållt på sen i oktober å FORTFARANDE ær jag på kap 3...samma kapitel i 2 månader!!

Jag behøver nån som førklarar som har tid å få mig att førstå.....jækla skit!!

Jag vill bara hem ås jag få læst upp allt. Inga pengar i værlden kan ge en høgskolekompetens, å det ær nått bland det viktigaste i mitt liv!

Imorse var jag duktig nog å steg upp i tid før att ta tåget till bjørndal så jag kunde sitta 4 timmar i lugn å ro..men inte ens nu førstår jag vad jag gør...jag hatar att ge upp saker, men jag førstår ju inte! =(

Kommentera

Publiceras ej