....Och sen frukost blev det ändå! Men vad gör det, börjar kl 15 och jag känner arr jag får allt ta å njuta av ledigheten jag har, för vem vet när den kommer härnäst?
Att jobba sent, är rätt skönt ändå, förutom att du oftast sover bort halva dagen och sedan går å inväntar att få gå och jobba. Posetivt eller negativt?
Vet ej!
 
Det är 2 arbetspass kvar av denna icke sköna sommar...kan inte påstå att den direkt tillbringat oss så mycket sköna sommardagar, lycka eller tur...Men däremot har vi fått komma hem,tillbaka ill sverige och har nära till våra nära å kära...iaf min andra familj ;)
Men Efter att ha varit hemma ocj hälsat på i Falkenberg i helgen så upptäckte jag att åka tåg mellan gävle-falkenberg är inte lika drygt som jag trodde, gick ändå rätt snabbt å d va mysigt å hamna i tankarna...då gillar jag att resa!
Däremot att det kostar ca. 2000 kr för att ta sig hem och tillbaka, då gillar jag verkligen inte att resa! Men åt andra sidan så vart jag 2000 kr fattigare när jag åkte men kom hem överfull av kärlek och omtanke så det räcker iaf fram till jul då nästa tripp ner kommer avgå =)
 
På måndag börjar skolan äntligen, jag hoppas då att d vänder iaf för min del, för Andrés del betyder det panik och jakt efter nytt jobb. Men, vi båda känner ett ganska stort lugn över detta än så länge..jag tror vi löser detta även denna gången. André är duktig å ligger i när det väl behövs och det gäller ju att öppna alla dörrarna och inte bara blicka mot en i denna sits.
Och för säkerhets skull kommer han även söka två utbildningar utifall d inte löser sig med jobb..å blir d kärvt ändå har vi planer på å sälja ena bilen å hyra ut sista rummet ett tag, för flytta orkar vi inte med igen!
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Mamsen

17 Aug 2012 14:41

Här kommer lite mer kärlek att ha i reserv när/om livet känns tufft. Men jag tror att det, som vanligt, kommer att fixa sig.Puss och massa kärlek till er båda. Älsakr er <3 <3 <3 <3

Kommentera

Publiceras ej