När man som jag har varit hemma å vart sjukskriven en vecka så har man hunnit fundera en del....å inte bara en del utan massa! Å det jag har kommmit fram till är att jag e så in i helvetes trött på å leva mitt liv i Oslo, ett liv som består av jobb,fest å dyra utgifter!
Är trött på å lägga 4000 kr i mån på mat när man vet att man får lika mycke(om inte mer) för hälften av priset i sverige.
Är trött på å betala 10 000 kr i hyra till en tjomme som jag inte känner för en 2a på 45(om den ens är det)kvm, när jag kan betala hälften av hyran i sverige med en större lägenhet!
Är trött på alla konstiga regler som finn med bil,skola,skatt,folkbokföring osv.
Är trött på å känna att jag inte kommer nånstans!

Nu vill jag hem, vill ha egen familj och ta tag i livet å studera till det jag vill bli i mitt liv.
Jag är trött på Fester å byliv....det har blivit så tråkigt att jag aldrig går ut på krogen efter en fest, fester e alltid kul såklart men jag vill ha nått nytt i mitt liv nu...ett liv i sverige...jag vill leva det där svensson livet med barn,radhus,jobb,vardag å ett hem fyllt av barn, man(självklar min fina André) å massa kärlek!

Jag är så less på detta, så jag håller på att spy, önskar vi kunde sagt upp lägenheten å flyttat hem till efter jul, det är nog nu!
Det känns verkligen som att jag är klar med det här nu...och denna gången känns d som jag verkligen är det, när jag lämnar denna gången har jag med mig min älskling,vårt hem och vi kommer skapa nått nytt tillsammans....En del av mitt liv här finns så klart kvar då jag har vänner kvar...men det går å hälsa på....jag vill verkligen hem.

Kan inte det gå å fixa?!

Kommentera

Publiceras ej