Jag vill sluta mitt osloliv och påbörja nått nytt.
Jag vill leva på dålig inkomst och leva med huvudet nedkört i massa text och böcker.
Jag vill läsa något intressant och fylla min tråkiga studievardag med massa roliga människor,middagar ,vinkvällar,pluggaihop kvällar och kåraktiviteter.
Jag vill leva på mina 8000 i månaden och dela upp det på hyra,mat och fika på stans caféer... ett liv som både är lärorikt,socialt,knapert och riktigt kul...det livet alla påstår vara den roligaste tiden i livet.

Oslo livet är fint, men det är så dax att ta tag i det nya å flytta in på stidieort och studera stort.
Och jag hoppas verkligen jag kommer dit i höst!

Jag längtar!

1 kommentarer

Ingrid

27 Oct 2011 23:59

Jeg synes det er trist at det virker som om du ikke trives i Oslo lengre. Men samtidig skjønner jeg godt at du vil studere, fordi det er faktisk helt fantastisk selv om det ofte føles jævlig träkit. Og så er alltid bra å lære noe nytt og ha noen mål =)

Håper alt ordner seg slik som du vil!

Kommentera

Publiceras ej