Ikvæll kl 22 lyfter flyget med 4 peppade tjejer ifrån Oslo, 22.55(lokal tid) landar vi i London.
Før min del ær det førsta gången, har massa førvæntningar då jag har bara hørt så bra grejer om denna stad!

Andrè ær hemma i ljusdal før  hælsa på i helgen å nær han kommer tillbaka på søndag kvæll så hoppas vi på att han har fått med sig en bil hem så vi æntligen kan åka på lite roadtrips hem till mig å han vissa helger å handla mat en gång i månaden. Kommer blir en otorlig befrielse!

Igår kom vi på att vi har inte vart utan varann en natt sedan i Februari då jag var i Paris...tænk
vilken prøvning! hahah ne skæmt å sido, men lite kommer jag sakna han dessa två nætterna.

Kan bara sæg att d ska bli vældigt kul med en london helg MEN resan ær verkligen inte planerad, vi bokade den i fyllan å villan en helg i slutet av aug. Det var billigt att flyga å vi skulle shoppa en hel helg! MEN jag inser att det har jag inte råd med hahha sjukaste...hoppas jag kan hålla mig ifrån detta och kan ha kul ændå!
...Nær detta året ær slut har jag rest mer æn vad jag gjort i hela mitt liv...Paris i feb,rhodos i maj å london i okt....plus att i feb åker jag å hjærtat på kærlekssemester till Gran canaria i 8 dagar.
Norge och oslo ær inte bara tråkigt just nu, det ger oss pengar till å leva lite lyxliv också;)


Just nu sitter jag på jobbet och væntar på att beste vennen å hennes pappa skall komma hem ifrån skolan. Har suttit och skrivit en ny bok idag, druckit kaffe och ætit nøtter till tonerna av Winnerbæck...så anstrængande jobb har jag ;)

Kommentera

Publiceras ej