Vi har fått höra det såå många gånger " meeh ni ser ju ut som systrar" eller..."ni skulle ju kunna vart systrar"...ABSOLUT för visst har vi en liten likhet och inte bara utseendemässigt utan även personlighetsmässigt, vi har båda två starka personligheter och ibland kan dom krocka (speciellt med lite alkhol) men när dom inte gör det så är vi väääärldens finaste vänner.
Jag pratar om min "storasyster" Madeleine "Madde" Von Wachenfeldt!

Hon är den bästa medicin mot höst å vinter depp!

Idag har vi haft ne sååå mysig kväll, en av våra fnitter å fniss kvällar!
Som när man kan sitta å berätta om sina problem å sina utbrott/ihopbrott där man bara tycker man e såååååå fuuuul å sååååå dum å såååå äcklig blahablaha...å när man gör d så slutar d upp i ett as garv pga jag VET hur mycke hon förstår mig å hon VET hur hemskt det är men just i det tillfället så låter d bara så himla knas...en sån kväll e underbar!

Efter en relativt lång sitta-ned-å-fika/äta träff travade ner till oslo city, genom den lilla julmarknaden på karl johan med Madde i ett asgarv å jag i en enda stor hick attack...
Väl inne på Oslo City på jakt efter "bursdagspresang" åt min lilla beste venn hamnade vi på barnavdelning efter barnavdelning inne de olika klädesbutikerna, vilket resulterade i att vi inte alls hittade nån "bursdagsgave" till en blivande 9 årig tjej utan vi fastnade helt enkelt på bebisavdelning där vi studerade bitte små bodys å diskuterade saker som "hur fan kan en liten bebis å plats i denna ännu mindre bodyén?!" och "det ska BARA vara  JAG ÄLSKAR MAMMA-kläder"  eller hur strumpor som var kortare än maddes pekfinger kunde göras!

Sånna dagar/kvällar med min vän Madde är det bästa, som uppskattas extremt och man kan inte låta bli att gå där ifrån utan ett varmt hjärta fyllt av positiv energi å ett glatt humör.

Jag är otorligt lyckligt lottad att JAG har en så himla fin å bra vän!<3

Kommentera

Publiceras ej