Imorgon mina vänner sätter vi oss på tåget som skall ta oss upp till vackra stockholm och slutligen ska vi hamna på Arlanda.
Där blir vi tydligen hämtade av en buss som skall ta oss till ett övernattningshotell nånstans i närheten av Arlanda, och på söndag morgon DÅ lyfter vi med flyget från svensk mark och vid 12.30 ska vi landa på grekisk mark istället där vi skall tillbringa en vecka på underbara Rhodos!

Vi har hört rykten om att jorden skall gå under imorgon...Men snälla jorden vänta lite...kan väl få uppleva rhodos först?;)

Kvällen består av myskväll/packnings kväll och vi har precis kommit fram till att den största veckan väger ca 15 kg så vi lär klara oss och vi kan shoppa hem lite;)

Det värsta med å flyga så långt är ju inte bara att man måste packa ner halva garderoben, TÄNK OM man skulle glömma nått?! inte fan kan man flyga hem å hämta ...
Att vara planerings människa är inte det bästa i sånna här lägen...bryts planeringen eller man råkar glömma nått..då blir det jobbigt.

Tror inte riktigt på att vi ska resa än...kommer inte tro det förän jag står  utanför hotellet...Resvan? ÅH NEJ!

Sist men inte minst idag..André har  KLIPPT sig..det är mindre populärt kan jag säg, allt gosigt hår har försvinnit, å d e nån cm KORT....En frisör som får " jag skulle vilja ha kortare på sidorna å längre mitt uppepå så man kan fixa en frisyr" til: "SNAGGA MIG NÄSTAN SNÄLLA" borde nog läsa på lite mer...tur det växer ut fort;)

Bjuder här med på lite bilder från vårt hotell=)




1 kommentarer

Mamsen

20 May 2011 22:55

Hoppas ni får det alldeles, alldeles underbart. Det är ni verkligen värda. Trevlig resa!! <3

Kommentera

Publiceras ej