Idag är en dag som känns väldigt lite bra.
Jag har otorlig hemlängtan till Sverige!!!!
Är så trött på vissa saker så jag kan spy som jag insettå  fått klart för mig senaste tiden...det är är otorligt tråkigt men ibland måste man även våga inse sanningar som är svåra.
Vill hem, skaffa mig ett fint boende till billgit å bra pris, äta svensk god, billig mat och sätta mig vid skolbänken igen.
Tyvärr står vi just nu med en lägenhet från 1 juli som vi har fram till Februari iaf..där måste vi alltså bo där i ca 1 år till å innan det kan vi intek omma någonstans.
Jag vet även att när denna dage är över åtiden ädras sig lite kommer jgai nte tycka att det är lika jobbigt. Men för tillfället känns det sjukt tråkigt här.
Ska bli så sjuktligt skönt å sätta sig på tåget mot sthlm på Lördag morgon för att sedan flyga till Rhodos på söndagen.

Det är väl tur att man har dåliga dagar här i världen så man kan uppskatta de bra dagarna mycket mer sen etterpå....
 

2 kommentarer

Mamsen

15 May 2011 19:04

Det är det som kallas positivt tänkande. Det kommer säkert att bli bra, ska du se och tiden går ju skitfort :-)<3

Madde

23 May 2011 22:12

För att få dig att le lite så kan jag berätta att jag funderar på att kanske flytta till Göteborg i Februari med... ;)

Kommentera

Publiceras ej