Hallå hallå!

Lillan fyller snart år!

Nu är det såhär att jag fyller ju år snart...igen....Och denna gången blr jag riktigt gammal oxå, hela 23 år! Snart dax å plocka fram rullatorn jag köpte för några år sen som bara står i förrådet...
MEN som alla andra födelsedagsbarn önskar jag mig ju oxå massa fina presenter.
Så därför har jag lagat en liten önskelista:

-Hund....har fortfarane inte fått min hundvalp, så den ligger såklart först ;)
-Present på smink( på kicks)...det gamla bör bytas ut
-Presentkort på IKEA...väldigt ´smidigt nu när man ska flytta igen
-En armklocka...äger ingen sedan några år tbx å vill gärna ha en

Jag vill alltså inte ha pengar i år, kommer ha mycket mer använding av presentkort,en valp eller en klocka;)
Den som ger mig valpen kommer dessutom bli älskad för alltid;);)....

Sen önskar jag mig frukost på sängen med kake,skönsång och massa paket oxå självklart (ANDRÈ OCH INGRID:P)

det var allt för mig idag!

Tjingeling

Kommentera

Publiceras ej