Jag har semester- å jag saknar balkong......stranden kan man inte åka till för jag har inge busskort, igår shoppade jag så nu vill jag inte spemndera mer pengar.
JAg försökte turista i min egna stad, det är ju alltid mysigt å började me å föröska upptäcka bakre delen av vårt kvarter. Jag gick 500 m sen rann svetten å butiken jag var nyfiken på hade inte öppnat...kl 15?..snacka om Siesta!
Jag stegade iväg mot Grönlands Bazar ist å kikade på smycken,indiska å shoppade hårfärg ist.

Fick sms av en drömman om att han ville gå ut med mig ikväll om inte äta på restaurang så åtminstonde ville han äta glas...sötnöten, älskar sönder mig!
Han skrev även att han skulle slutaj obba snart så jag passade på å laga klart maten tills han skulle komma hem, pannbiff,potatis,sås å lingon...mumma!
Maten bler klart å den är nu uppäten å ännu har han inte dykt upp, varetelling är inge kul jobb tror jag;)

Ska jag vara ärlig så har jag riktigt tråkigt...till och med så tråkigt att jag hunnit med å analysera den norska mjölkens smak. Svensk mjölk smakar ju mjölk!...Den norska mjölken smakar mer åt kohållet...å den smaken är inte så välsmakande, d e nästan som man funderar över hur mjölkproduktionen går till i detta land...direkt ur ljuvern ner i förpackningen? men ska d va KOmjölk så ska det väl smaka kossa oxå;)

Känner att d blir väldigt mycket onödigt ordbajsande här, men vad ska man göra?

Vi har fått en ny granne, eller jag vet inte om han är ny men har han bott här hela tiden så har han vart i ide hela vintern å halva våren...han ser förresten ut som en björn. Stor skäggig(hårig) fast i hiphopkläder!
Han bor i samma hus som oss iaf, på 4 etaje å så fort solen tittat fram drar han ut sin lilla palm han verkar ha i vardags rummet å maxar volymen med ren skär äcklig hiphop..men om honom tänker jag inte säg.

tänkte iaf plocka ihop tvätt här nu å diska efter matlagningen..semester ;)

Kommentera

Publiceras ej