Det är dax åter igen att klippa sig och ändra färg och friss kan inte riktigt förstå hur jag kan ha så stort behov att göra "make overs" jämt. Kul med förändringar SJÄLVKLART men på nått önskar jag alltid att d blev en extrem förändring för att ingen ska kunna känna igen mig. Vad det beror på vet jag ej.
Denna gången har jag tänkt mörkt hår och antingen klipper jag av det igen i " Victroria Backham" stuk eller så behåller jag mitt långa å gör nått fint av det. Kan inte riktigt bestämma mig.
Tänkte även färga ögonbrynen i samma färg för å slippa måla dom jämt å ständigt.
Kommer bli sjukt fint känner jag på mig.
Älskling vet inget än, så det får bli en lite suprise då jag kommer hem=)
Men Ikea får väl komma i första hand=) På Lördag bär det upp mot gbg, om inte väglaget blir sämre vill säg.

Försökte cykla hem ifrån skolan idag, sjukligt halt och jag var allt lite rädd!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt!
Imorgon väntar tidig morgon och jag ska göra något jag aldrig riktigt gjort...

1 kommentarer

fredrica

28 Jan 2010 18:10

BEHÅLL DITT LÅNGA HÅR!!!! Du är tokig om du klipper av det :D

Kommentera

Publiceras ej