Ella är en riktig morgontrött sömntuta! klockan är snart 10.30 och jag har varit vaken en timme.
Har betalt mina räkningar å blev förvånatsvärt glad över hur mycket som blev över;) Helt ok summa!

Idag är det min tur å handla kläder, äntligen! Tänkte inte spendera hela studiebidraget men lite nytt behöver jag faktiskt är rätt trött på mina gamla paltor nu...mycket behövs bytas ut, rensas bort å nytt behöver komma in!

Ikväll ska Ella på personalmöte ihop med mitt gamla gäng..och jag hade bestämt med Kajsa å gänget å gå ut för lite öl...men ingen svarar å jag inte riktigt vet hur det blir. Annars blir jag hemma och läser på Vård och omsorgen ist, kan behövas å jag har inte så jätte mycke tid över annars.

Idag är det torsdag...tiden går fort å snart är mitt lov på 11 dagar slut! Fredag imorgon å det återstår bara två dagar kvar i min kärleksstad ..men vad gör det mycket står ju på schemat och har fullt upp hela tiden!

Känner på mig att d kommer bli en bra dag samt bra helg...lite längtar jag ju hem, men d e mest efter Robins kramar å pussar. Annars går d rätt fint faktiskt=)

Kommentera

Publiceras ej