Lägenheten vi kollat på har budats upp...en bra bit faktiskt uppmot 430 000, vi la ner det projektet eftersom Robin the man (äntligen) tagit in mina åsikter och tankar om det hela, och ja han har efter en stunds tänkande förstått min åsikt i det hela.
Vad skulle han göra utan en så smart å förståndig Flickvän?!
Det känns lite sorgligt att även denna lägenheten inte blev vår dock men när vi hittar vårt hjärta då kommer det vara något bra, så e det bara!

Imorgon återstår bara ett pass på jobbet sen e det THE END...idag när kom in till jobbet möttes jag av en STOR lapp på skrivbordet till bara mig...blir smickrad alltså, stog inget kul då, men denna gången var den endast till mig, hahha...tänker inte komentera min min tanke här på bloggen men jag skrattade kan jag säg..
Min andra chef fick jag en jätte kram av när ja skulle gå hem idag eftersom han inte är där imorgon när jag slutar, och vi pratade en lång stund och han sa att han tyckte jag gjorde helt rätt och att jag har väldigt fina referenser ifrån dom, så det är  ju bara kul=)
Efter det sista jobb passet så är det bara 3 dagar kvar för mig i "Götlaböörg" och sedan blir det bara att leva små stads liv..till början med blandade känslor, får helt enkelt se om det funkar. Jag nekar varken till nervösitet eller små ångest, men med positiv attityd löser vi de flesta problemen!

På Torsdag e det sista kvällen med Tjejerna, och det känns hårt som fasen!
Kommer verkligen sakna alla!

Kommentera

Publiceras ej