Har bara tatt d lungt idag och kl 16 va det dax för vaccination...var väl ca en 1 timme sen snart jag var där, än så länge känner jag ingenting men får väl sitta här under kvällen å invänta biverkningarna, möjligt att allt kommer i natt, folk säger att man ska få ont i armen å grejer men jag känner inget alls än som sagt.
Ser inte heller fram emot om det skulle kännas nått sedan, kanske att jag vaknar imorgon å går baklänges?

Helgen har tillbringats i Oslo och tyvärr inte lika lyckad som önskat, Söndagskvällen slutade sjukt tragiskt och jag går å inväntar sms å ursäkter och förklaringar, men verkar inte få nått och ju mer tänker ju jag då och ju mer spratt spelar hjärnan.

Försöker skapa julstämning här med lite julmusik, men utan snö är det svårt..nått som är positivt är ju att det äntligen har kommit snö till Kläppen och dit åker vi om 1½ vecka=) Så förhoppningsvis ska det snöa mer och vi slipper vandra i backarna!

2 kommentarer

Nathalie

01 Dec 2009 10:56

oj lina, vad har skett??

allt verkade ju så bra på lördagen...

Anna

01 Dec 2009 21:01

Åh, tack, då vet jag. Haha ;D

Kommentera

Publiceras ej