I tre dagar har jag varit förkyld nu, som jag veti nte vad?! och nu till råga på all feber,halsont,snuva,rethosta som jag har/haft så kommer det värsta...lock för öronen som verkligen inte vill släppa OCH värker så jag tror huvudet skall sprängas!
Utöver det som känns det som jag håller på å gå mot frisk het MEN ibland så faller det å jag blir dålig å bara vill sova...så jag frågar, vad händer?!!
Jobbade igår, efteråt hade jag svinigt ont i halsen och kunde knappt öppna munnen utan att jag höll på å dö av värk i halsen!
Idag började jag halv 6...jippiiieee, eftersom jag inte ville sätta folket i klistret på jobbet och det va sååå himla mycket å göra idag så tvingade jag mig upp kl 4.10 i morse iaf, trots att jag va säker på att jag både skulle kräkas,svimma och inte klara av å stå på jobbet å le i 8 timmar..MEN jag lyckades och öppningen gick braa och jag log mer än halva dagen=)
Efteråt åkte jag till Frölunda för å gå en vända på Torget, för å byta mina skor, som jag faktiskt lyckades byta=)
Fick dessutom tag på ett par nya söta skor till att ha i vår å sommar=)...efter lite smakråd då så blev det dom efter många om å men hehe

Efter några timmar bland kläder,skor,käka på Donken och en glass på en bänk så fick jag den fruktansvärda värken i örat...det var bara å ta sig till apoteket för å köpa Revaxör efter lite tjöt om att jag "måste" ...och ja 80 spänn i havet kan man väl säg...jag var så yr,huvudet höll på å sprängas så den påsen la jag någonstans innan jag hoppa på vagnen....och nästan väl hemma så märker jag att oturen som då fallit en hel dag på A.B.H hade nu smittat av sig på mig och jag hade glömt mina nycklar i denna människas väska!?! hur lyckas man??
Så det blev å sätta sig å vänta i trapphuset för å få tillbaka dom, ...men människan missar bussen så ett möte på Markland blev det å ÄNTLIGEN hemma efter en lång dag...små skönt=)

Ikväll väntar film å vila upp sig kväll....
Imorgon Blir det på en klippa på Styrsö med god mat å dricka=) ...om jag nu lyckas blir frisk?! ...mor ringde å sa precis att jag absolut inte fick va i solen om jag e förkyld för då blir man sjuk igen?...själv tycker jag ju att solen borde va en bra meduciin;)


Kommentera

Publiceras ej