Abba is the shit! ...musiken flödar högt ur mina högtalare och fyller rummet med musik och glädje och mitt hjärta med  ett glädje rus, och mina ben och fötter börjar dansa runt över golvet! Trots en känsla av seghet och lite små bakis...

Kvällen igår blev en otroligt lyckad kväll! Liten för fest me Anna,C1,C2 och Hanna och även Annas två kompisar ifrån gymnaset Erik och Baltzar trevliga pöjkar där, två som verkligen släppte loss å bjöd på sig själva, trots 5 st tjejer i samma lägenhet.
Allsång,dans och paparazzi i glasögon var kvällens ESS och vi drog oss in mot stan vid tolv, hoppade vid Valand och stod utanför å velade på om vi skulle in eller å plötsligt dyker det upp en kkortis gubbe på 55+ så kommer fram å säger med sin fördrunkna röst " Jag spydde som fan så jag får inte komma in"...moget tänkte jag...sen så sprang han runt å jagade folk utanför tills Anna hitta ett tuggummi i sin ficka och gav han, då gick han..(?!) som ett litet barn..haha
Slutade med att vi hamnade på Gretas och shakade loss hela natten
Stämningen var på Topp, musiken var maxad,dansgolven fulla och va gång jag står där så sprids en så härlig känsla inom mig..det är verkligen en ända stor fest på det stället, alla är glada,alla får vara som dom vill alla står å dansar, klappar och hänger med och ingen står å hänger läpp...så himla underbar stämning!!

Vi var hemma vid 5 tiden och däckade direkt i sängen jag å anna, sov 4-5 timmar å sen vaknade jag av annas host-attacker och vi besätmde oss för att inte kunna sova mer, C1 ringde å hon kom hit å vi käkade piza, kollade igenom gårdagens bilder och skratta åt alla sjuka händelser!
Sen drogdom in till bussen och nu är det städtajm som gäller här!

Tack för en kul kväll Tjejer!!

1 kommentarer

carro

29 Mar 2009 21:18

tack för helgen... men jag är C2 haha=)

Nu är jag hemkommen, sliten!! Hopps du får en fin kväll;)

Kommentera

Publiceras ej