Tillsammans med vinflaskan cyklade jag bort i bara tunna linne klänningen till Fam. Yttermans hus igår kväll, livet kändes allmänt gott, och jag njöt av hur vinden tog i mitt hår, hur sommarens dofter spred en underbar lukt, hur vattnet i ätran glittrade och av hur alla små partiklar och små djur flög runt i luften och bildade ett vackert glitter i den underbara kvälls solen!
Vinet smakade sommar och sällskapet var det bästa någonsin efter en titt på 3 små gulliga kattungar och en fotosession av flum och massa prat om allt i allao blev klockan 23 och jag blev hämtad av ännu en vän, min underbara barndoms vän Robin, vinflaskan som ännu inte hade tagit slut, förflyttades upp till Tröingebergs ena tvåa ut på en balkong, i brassestolar och började drickas ur ölglas...Talket blev seriöst till många härliga skratt och allt om guys,brudar och familj ...även där verkligen allt i allo...
Ibland känns livet så otorligt värt att levas!

1 kommentarer

Mamasen

30 Jun 2009 14:01

Det ska va gött o leva, annars kan de quitta :D

Kommentera

Publiceras ej