Betydligt mycket bättre dag idag(Som syster sa)!
Och denna dagen e ju även den snart slut, och imorgon är det faktiskt fredag och då kommer han ju äntligen, och sen efter för hoppningsvis lyckad middag å kos kväll är det buss i 4 timmar mot Oslo!
Pratade precis med Madde i Telefon, vi har jämt mycket å säg...eller är det jag?!  Hon skrattar mest, å jag pratar nog bäst=/
Ska bli så otorligt kul å  träffa alla igen, synd att inte Anna,Frida,Carro m. pojkvän inte kommer=( ...hoppas Umeå carro kommer!
Annars får vi helt enkelt  Röja själva Maddo! ...vi kommer ju lätt lyckas;) ..som vanligt haha

Fick byta min tid imorgon med så istället för å gå upp 04.20 imon så ska jag gå upp 06.20;) Skönt å få sova dom två timmarna extra!

nehepp egentligen ville jag bara tala om att jag verkligen är glad idag...och att det snart är helg...nu ska jag gå å handla mat för min speciale ála Anna ;) ...mm va gott d ska bli. Hoppas på ett smält hjärta sen Robin=P

Sist men inte minst! Ni borde lyssna på Erik Linder, killen har en ängels röst!
När vi ändå är igång å lyssna på musik å gå in på http://myspace.com/matildahakansson också...för där har vi ju än verklig ängel!

Hejsvejs!

Kommentera

Publiceras ej